No. 219 Lipiec 2022
- • WSTĘPNIAK: O ZNACZENIU Czyli dlaczego nie lubię w technice koloru niebieskiego
- TEST Z OKŁADKI: WK Audio THE RED ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: AudioPhase BILBERRY ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Boulder 812 ⸜ odtwarzacz plików audio/przedwzmacniacz/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Børresen Acoustics 05 SILVER SUPREME EDITION ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: JBL 4305P ⸜ kolumny aktywne • podstawkowe
- TEST: Rekkord F-400 ⸜ gramofon • automatyczny
- MUZYKA ⸜ recenzja: SŁAWEK SEMENIUK, Slavic Horizons, COMPACT DISC (2022)
- YOUTUBE ⸜ TECHNIKA: WOJCIECH PACUŁA o płytach CD-R i SACD (wiedza tajemna cz. 1)
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 135: PAWEŁ „BEMOL” ŁADNIAK i sztuka masteringu
- TEST: Accuphase P-7500 ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: Audio Phonique SINGULARITY ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: TAD EVOLUTION TWO (E2) ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Well Tempered Lab AMADEUS 254 GT ⸜ gramofon

No. 219 Lipiec 2022

- • WSTĘPNIAK: O ZNACZENIU Czyli dlaczego nie lubię w technice koloru niebieskiego
- TEST Z OKŁADKI: WK Audio THE RED ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: AudioPhase BILBERRY ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Boulder 812 ⸜ odtwarzacz plików audio/przedwzmacniacz/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Børresen Acoustics 05 SILVER SUPREME EDITION ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: JBL 4305P ⸜ kolumny aktywne • podstawkowe
- TEST: Rekkord F-400 ⸜ gramofon • automatyczny
- MUZYKA ⸜ recenzja: SŁAWEK SEMENIUK, Slavic Horizons, COMPACT DISC (2022)
- YOUTUBE ⸜ TECHNIKA: WOJCIECH PACUŁA o płytach CD-R i SACD (wiedza tajemna cz. 1)
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 135: PAWEŁ „BEMOL” ŁADNIAK i sztuka masteringu
- TEST: Accuphase P-7500 ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: Audio Phonique SINGULARITY ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: TAD EVOLUTION TWO (E2) ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Well Tempered Lab AMADEUS 254 GT ⸜ gramofon
No. 218 Czerwiec 2022

- • WSTĘPNIAK: JA, DEPESZOWIEC
- TEST Z OKŁADKI: Lumïn U2 MINI ⸜ transport plików audio • światowa premiera
- WYSTAWA ⸜ reportaż: HIGH END 2022 ⸜ Monachium
- WYWIAD: GABI VAN DER KLEY-RIJNVEL ⸜ Crystal Cable
- TEST: Ancient Audio VINTAGE HORTEN ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Avatar Audio Holophony Nr 2 III ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: SHABAKA, Afrikan Culture, Impulse!/Tidal Master, FLAC MQA 24/44,1 (2022)
- WYWIAD: ADAM ZIEMIANIN ⸜ poezja i muzyka
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 134: Ayon Audio KRONOS ⸜ DAC/przedwzmacniacz • światowa premiera
- TEST: Wattson Audio MADISON ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Cammino M15.3 ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Thunder Melody ESTACADE BLACK ⸜ podstawki pod kable
- TEST: Next Level Tech RCA FLAME ⸜ interkonekt RCA
No. 217 Maj 2022

- • WSTĘPNIAK: PO CO DZIENNIKARZ? W 18. rocznicę powstania HIGH FIDELITY
- TEST Z OKŁADKI: Kondo Io-XP & SFZ ⸜ wkładka gramofonowa MC & transformator step-up
- TEST: Crozzzone CZ-8A ⸜ słuchawki • dynamiczne
- TEST: Furutech PROJECT V1 ⸜ kabel zasilający AC
- TEST: Soul Note P-3 SPECIAL EDITION ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: TiGLON TPL-2000U ⸜ kabel USB
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: YOUNG NOVELS, Blue, GOLBA MUSIC/Tidal, FLAC 16/44,1 | 2022
- TEST: Analog Relax EX300 ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Audio Replas cz. 1 • CPC-43ACP ⸜ pasywny filtr AC
- TEST: Audio Replas cz. 2 • OPT-30HG20SS HR/3P & OPT-100HG-FLAT-SS HR/4P ⸜ podstawki antywibracyjne
- TEST: TAD EVOLUTION Me-2 ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- MUZYKA ⸜ recenzja: GHOST, Impera, Loma Vista Recording/Universal Music LLC (JAPAN) UICB-10007, COMPACT DISC (2022)
- NAGRODA: Nagrody Statement in High Fidelity ⸜ German Edition 2022 – przyznane!
No. 216 Kwiecień 2022

- • WSTĘPNIAK: MAŁE „w”, A TYLE ZNACZY
- TEST Z OKŁADKI: Grandinote SUPREMO ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- NAGRODA ⸜ STATEMENT in High Fidelity 2021 | Polish Edition: Thiele TA01 & Siltech CLASSIC LEGEND ⸜ wręczenie nagród
- TEST: Haiku Audio IRIS LINE & SEnsei 211 POWERAMP ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy & wzmacniacz mocy
- TEST: Luna Cables LUNA ROUGE ⸜ interkonekt analogowy & kable głośnikowe
- TEST: PrimaLuna EVO 400 POWERAMP ⸜ wzmacniacz mocy
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- TEST: Jay’s Audio CDT3 Mk3 & DAC2 Mk3 ⸜ transport Compact Disc & przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Audio Note COBRA ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Octave JUBILEE PRE SE & MONO SE – przedwzmacniacz liniowy & wzmacniacz mocy
- TEST: Phasemation EA-320 ⸜ przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Viniusaudio TVC 05 SPECIAL EDITION ⸜ przedwzmacniacz liniowy
No. 215 Marzec 2022

- • WSTĘPNIAK: „A WIĘC WOJNA!”
- TEST Z OKŁADKI: Base POWER BASE HIGH-END 6 ⸜ listwa zasilająca AC
- WYWIAD ׀ Seria THE EDITORS № 34: ROY GREGORY ⸜ dziennikarz niezależny
- TEST: Lemon Audio MEZZOFORTE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Synergistic Research ATMOSPHERE EUPHORIA SX ⸜ interkonekt RCA & kabel głośnikowy
- TEST: Avatar Audio PLATFORMA NUMER TRZY ⸜ platforma antywibracyjna
- MUZYKA ⸜ recenzja: DARK LEAVES, Dark Leaves, COMPACT DISC (2021)
- TEST: Closer Acoustics OGY ⸜ kolumny głośnikowe | podstawkowe
- TEST: 432 EVO MASTER ⸜ transport plików audio
- TEST: Audio Physic MIDEX 2 ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Lecontoure AIRLINE 150 REFERENCE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- TEST: Pylon JASPER MONITOR 18 ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- MUZYKA ⸜ recenzja: OLEŚ BROTHERS & DOMINIK STRYCHARSKI, Koptycus, Audio Cave ACD-001-2022, COMPACT DISC (2022)
No. 214 Luty 2022

- • WSTĘPNIAK: WIELKIE SŁOWA
- TEST Z OKŁADKI: Ferrum ERCO ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- MUZYKA ⸜ Seria OTO PŁYTA • № 9: MYSLOVITZ, Skalary, mieczyki, neonki, Pomaton EMI, COMPACT DISC | 2004
- TEST: Ayon Audio TRITON EVO MONO ⸜ wzmacniacz mocy (monobloki)
- TEST: Merason DAC1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Morel HÖGTALARE ⸜ głośnik Bluetooth
- TEST: Stealth DREAM 20-20 AC ⸜ kabel zasilający AC
- MUZYKA ⸜ recenzja: LUDOVICO EINAUDI, Underwater, FLAC MQA 24/96
- TEST: Boulder 1161 ⸜ wzmacniacz mocy
- TEST: MuzgAUDIO DAC-01S ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Mytek LIBERTY II ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: TAD CR1TX ⸜ kolumny głośnikowe
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- MUZYKA ⸜ recenzja: ART BLAKEY & JAZZ MESSENGERS, First Fligh to Tokyo. Lost 1961 Recordings, SHM-SACD (2022)
- MUZYKA ⸜ recenzja: IMMANUEL WILKINS, The 7th Hand, Blue Note | Universal 3832750/Tidal Master, FLAC MQA 24/96 (2022)
No. 213 Styczeń 2022

- • WSTĘPNIAK: KIEDY DUŻY JEST ZA DUŻY?
- TEST Z OKŁADKI: Accuphase DC-1000/DP-1000 ⸜ transport SACD + DAC
- TEST: Acoustic Energy AE320 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: JBL L52 CLASSIC ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Well Tempered Lab AMADEUS JR. ⸜ gramofon
- TEST: Vibex GRANADA PLATINUM ⸜ listwa zasilająca AC
- MUZYKA ⸜ Recenzja: McCOY TYNER TRIO, Live in Gdynia, AC Records ACR 020, 2 x Long Play (2021)
- TEST: Dual CS-429 ⸜ gramofon (automatyczny)
- TEST: Musician DRACO ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Ortofon VERISMO ⸜ wkładka gramofonowa MC
- TEST: Oyaide VONDITA-X ⸜ kabel zasilający AC
- LISTY: CZYTELNICY pytają, REDAKCJA odpowiada
- NOWOŚCI: Zupełnie nowa strona HIGH FIDELITY NEWS!!!
- MUZYKA ⸜ Recenzja: NATE MARCERAU Duets | Golden Gate Bridge. Muzyka konkretna na gitarę i most, How So Records/Tidal, FLAC 16/44,1 (2021)
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity