234 Październik 2023
- • WSTĘPNIAK: CZESŁAW NIEMEN na płytach SACD
- TEST Z OKŁADKI: Aavik I-880 ⸜ wzmacniacz zintegrowany
- WYSTAWA: HIGH FIDELITY na Audio Video Show 2023 ⸜ warsztaty & nagrody
- TEST: J.Sikora INITIAL MAX & KV12 WHITE ⸜ gramofon & ramię gramofonowe
- TEST: Lector ZUM H XLR ⸜ wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Rega Planar 3 50th ANNIVERSARY EDITION ⸜ gramofon
- TEST: Stack Audio AUVA EQ ⸜ nóżki antywibracyjne
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie #142: Morten Thyrrestrup & Aavik I-880 w Krakowie
- REPOTRAŻ: Børresen Acoustics M3 & M6 ⸜ z wizytą w fabryce
- TEST: Accuphase C-2300 ⸜ przedwzmacniacz liniowy
- TEST: CH Precision D1.5 + C1.2 ⸜ transport SACD + przetwornik D/A
- TEST: Stage III Concepts A.S.P. REFERENCE CKAHRON Limited Edition ⸜ interkonekt analogowy RCA
- TEST: Graphite Audio IC-35 PREMIUM ⸜ nóżki antywibracyjne
- TEST: Soundware REFERENCE LINE DAM 1 ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- WYSTAWA ⸜ zaproszenie: AUDIO VIDEO SHOW 2023

No. 128 grudzień 2014

- • WSTĘPNIAK: 3 x MŁODOŚĆ
- NAGRODY ROKU 2014 “HIGH FIDELITY”
- TEST: Dubiel Acoustics NIRVANA – odtwarzacz CD
- TEST: Mytek MANHATTAN – przetwornik cyfrowo-analogowy/przedwzmacniacz/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Lumin S1 – odtwarzacz plików audio
- TEST: Transrotor DARK STAR SILVER SHADOW – gramofon
- REPORTAŻ: Audio Show 2014 | cz. 2 – wystawa, Warszawa
- WYWIAD: SCOT HULL, “Part Time Audiophile” – redaktor naczelny | cykl: “The Editors”
- TEST: Ayon Audio SPHERIS III LINESTAGE – przedwzmacniacz liniowy
- TEST: PMC TWENTY 26 – kolumny głośnikowe
- TEST: iFi STEREO 50 + LS3.5 – wzmacniacz/DAC + kolumny głośnikowe
- TEST: ModWright PH 150 – przedwzmacniacz gramofonowy
- WYWIAD: YOAV GEVA, YG Acoustics – właściciel, CEO
- FELIETON: Przychodzi facet… XXIV: TRAFIONY, ZATOPIONY
- FELIETON: Ze ślepym o kolorach, czyli o tym, jak nie byłem na Audio Show 2014
- CZYTELNICY PYTAJĄ, REDAKCJA ODPOWIADA
No. 127 listopad 2014

- • WSTĘPNIAK: AUDIO SHOW 2014: trzy razy „High Fidelity” KARLRECORDS: świat to za mało
- TEST: Trenner&Friedl ISIS – kolumny głośnikowe
- TEST: BC Acoustique EX 888 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: KBL Sound RED EYE – kabel cyfrowy
- TEST: AURALiC ARIES – odtwarzacz plików audio
- TEST: Aries Cerat INCITO – przedwzmacniacz liniowy
- FELIETON: NAUTILUS - wizyta w domu pełnym cudów
- NOWOŚCI BRANŻY AUDIO
- REPORTAŻ: Audio Show 2014, cz. 1 – wystawa w Warszawie
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #95: Accuphase DG-58 | Jim S. Saito, Mark M. Suzuki, Tatsuki Tozuka, Kohei Nishigawa w Krakowie
- FELIETON: Przychodzi facet… XXIII – „Sztuka słuchania”
- TEST: Jeff Rowland MODEL 125 (x2) – wzmacniacz mocy
- TEST: Dynaudio Confidence C1 Platinum – kolumny głośnikowe
- TEST: Kondo KAGURA – wzmacniacz mocy
- TEST: Lector DIGITUBE S-192 – przetwornik cyfrowo-analogowy
No. 126 październik 2014

- • WSTĘPNIAK: MUSIC ON VINYL
- TEST: Acoustic Revive RCA-1.5TRIPLE C-FM + SPC-2.5TRIPLE C-FM – interkonekt + kabel głośnikowy
- TEST: Spendor A6R – kolumny głośnikowe
- TEST: Mark Levinson No. 52 – przedwzmacniacz liniowy
- TEST: YBA PASSION PRE/DAC 550 + POWER AMPLIFIER 650 - przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Norma REVO IPA-70B – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: PTP Audio SOLID9 + Audiomods SERIES FIVE – gramofon + ramię gramofonowe
- WYWIAD: ANDRZEJ PONIATOWSKI | AUDIOMIX
- CZYTELNICY PYTAJĄ, REDAKCJA ODPOWIADA
- FELIETON: Przychodzi facet…XXII – Telefon wysłuchania
- TEST: Manger MSSp1 – kolumny głośnikowe
- TEST: HiFiMAN HE-560 – słuchawki
- KONKURS 10/10: Divine Acoustics - kilka słów o wygranej
- TEST: Vermöuth Audio BLACK PEARL - kabel głośnikowy
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 125 wrzesień 2014

- • WSTĘPNIAK: KRÓL ROGER i RCM AUDIO SENSOR PRELUDE IC,
- TEST: G•Lab Design Fidelity BLOCK – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Linear Audio Research IA-120H – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Closer Acoustics EVA – kolumny głośnikowe
- TEST: Pro Audio Bono LIGNOFOL AVP – platforma antywibracyjna
- TEST: Franc Audio Accessories WOOD BLOCK SLIM – platforma antywibracyjna
- TECHNIKA: Polskie magnetofony szpulowe – historia prawdziwa
- FELIETON: Przychodzi facet.... XXI: KUPUJEMY GRAMOFON!
- WYWIAD: KRZYSZTOF DUDA - muzyk, kompozytor
- CZYTELNICY PYTAJĄ, REDAKCJA ODPOWIADA
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- TEST: Rogoz Audio 3RP1 BBS - platforma antywibracyjna
- TEST: Audiophilar HIGH END LINE III – stolik antywibracyjny
- TEST: Zontek + Linnart P-1 – gramofon + przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Fonica VIOLIN + F03 rev.3 – gramofon + ramię
- TEST: Abyssound ASP-1000 + ASX-2000 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
No. 124 sierpień 2014

- • WSTĘPNIAK: AUDIOFIL W CZYTELNI
- TEST: Ultrasone EDITION 5 – słuchawki
- TEST: Kaiser Acoustics CHIARA – kolumny głośnikowe
- TEST: Graham Audio LS5/9 – kolumny głośnikowe
- TEST: Golden Ear TRITON SEVEN – kolumny głośnikowe
- TEST: Pro-Ject CD BOX RS + PRE BOX RS DIGITAL – transport CD + DAC/przedwzmacniacz
- WYWIAD: Keith Martin, ISOTEK – dyrektor generalny
- FELIETON: Przychodzi facet..., cz. XX: PAN POŻYCZY...
- KONKURS 10/10: Wyniki, cz. 2
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- TEST: OPPO PA-1 + HE-1 - słuchawki + wzmacniacz słuchawkowy/DAC
- TEST: Questyle CMA800R – wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Phasemation HD-7A192 – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Audiovector K3i – kolumny głośnikowe
- TEST: Tenor Audio LINE 1/POWER 1 – przedwzmacniacz liniowy
- Krakowskie Towarzystwo Soniczne, spotkanie #94: DIRK SOMMER | Sommelier Du Son & GERHARD HIRT | Ayon Audio
- TEST: Ayon Audio SIGMA – przetwornik cyfrowo-analogowy
No. 123 lipiec 2014

- • WSTĘPNIAK: POCHWAŁA LAT 70.
- TEST: Pylon Audio PEARL 25 – kolumny głośnikowe
- TEST: Pro Audio Bono SE HAT – platforma antywibracyjna
- TEST: Albedo APTICA – kolumny głośnikowe
- TEST: Thrax MAXIMUS + DIONYSOS + SPARTACUS – DAC + przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Melodika BL 30 – kolumny głośnikowe
- TEST: Audeze LCD- XC – słuchawki
- FELIETON: Przychodzi facet... XIX - MODA NA SUKCES
- FELIETON: WOJNA ŻEŃSKO-MĘSKA, czyli prosta historia o... zasłuchaniu
- FELIETON: Prezentacja sprzętu T+A z serii HV
- WYWIAD: John Marks - „Stereophile”, Senior Contributing Editor and Columnist
- WYWIAD: Ken Christianson – Pro Musica (Naim Label), Chicago
- DIY Plus: CLOCKWORK & ELICA – kolumny głośnikowe
- KONKURS 10/10: Ludzie, sprzęt, wygrane
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 122 czerwiec 2014

- • WSTĘPNIAK: AUDIOFIL: PIĘĆ GRZECHÓW GŁÓWNYCH
- KONKURS 10/10 – WYNIKI
- TEST (temat z okładki): Funk LITTLE SUPER DECK – gramofon
- REPORTAŻ: High End 2014, M.O.C., Monachium – wystawa audio
- TEST: elinsAudio manufacture MILE – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy (SYSTEM)
- TEST: Pro-Ject 1XPRESSION CARBON CLASSIC - gramofon
- TEST: Thales TTC-Compact + LEVIBASE + SIMPLICITY Mk2 – gramofon + podstawa + ramię gramofonowe
- FELIETON: Przychodzi facet… XVIII - PO ROZUM DO GŁOWY
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- WYWIAD: Art Dudley, “STEREOPHILE” – Editor At Large
- TEST: Ayon Audio CROSSFIRE III – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Citrone TubeDAC – DAC/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Aurender X100L – odtwarzacz plików audio
- TEST: Raidho S2 – kolumny głośnikowe
- DIY Plus: DIY Z ASPIRACJAMI - No. 1 (czyli wstępniak)
- KTS: Spotkanie #93 - Audiodesksysteme Gläß
- CZYTELNICY PYTAJĄ, REDAKCJA ODPOWIADA
No. 121 maj 2014

- • WSTĘPNIAK: 75 LAT | 10 LAT
- TEST: Triode TRX-M300 REFERENCE EDITION – wzmacniacz mocy
- TEST: Accuphase DP-720 – odtwarzacz SACD
- TEST: Marantz PM8005 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Onkyo TX-8020 – amplituner stereofoniczny
- FELIETON: Przychodzi facet ..., cz. XVII - CO NA GŁOWĘ?
- REPORTAŻ: RECORD STORE DAY 2014 | Kraków – upgrade
- REPORTAŻ: JONATHAN BROOKS-MARTIN - IsoTek w Chilloucie
- TEST: Acrolink 7N-AD2090 SPECIALE – interkonekt analogowy RCA
- TEST: ZYX R-1000 Airy3 X/TB – wkładka gramofonowa
- TEST: Final Audio Design PANDORA HOPE VI – słuchawki
- TEST: SoulNote SA710 - wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Robert Koda TAKUMI K-15 – przedwzmacniacz liniowy
- TEST: C.E.C. TL0 3.0 – transport Compact Disc
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- KONKURS 10/10 - WSTĘPNE WYNIKI
No. 120 kwiecień 2014

- • WSTĘPNIAK: KONCERT W DOMU
- TEST: Origin Live AURORA MkIII ONYX – gramofon + ramię
- TEST: Crayon CFA-1.2 – wzmacniacz stereofoniczny
- TEST: MBL CORONA C51 – wzmacniacz zintegrowany
- HYDE PARK: AUDIO I HI-FI. Moja historia (1996-2014)
- WYWIAD: Marek Lewandowski, Audiofeels
- FELIETON: Przychodzi facet… XV - DWAJ MOCARZE. MUZYKA I SZTUKA
- REPORTAŻ: Chillout na świecie. Chillout w Krakowie
- FELIETON: i = interactive, Fi = fidelity... O iFi Audio słów kilka
- WYWIAD: Michał Wilczyński, GAD Records
- KONKURS 10/10 - zbliżenie
- TEST: Resonessence LABS MIRUS – przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Goldring LEGACY GL 0007M – wkładka gramofonowa
- MUZYKA: Sabina,Toujours, NAIM Label - recenzja
- TEST: Shunyata TRITON + ALPHA DIGITAL/ANALOG/ANALOG HC – kondycjoner sieciowy + kable sieciowe
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 119 marzec 2014

- • WSTĘPNIAK: GDZIE JEST MUZYKA?
- TEST: TechDAS AIR FORCE ONE – gramofon
- TEST: APS TRINITY – kolumny aktywne
- TEST: Jeff Rowland CONTINUUM SII – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Audio Research SP20 – przedwzmacniacz liniowy/gramofonowy
- TEST: Advance Acoustic X-i60 – wzmacniacz zintegrowany
- FELIETON: Przychodzi facet… XV
- TECHNIKA: Restauracja pięciogwiazdkowa – remastering wg Anny Wojtych
- TECHNIKA: Polskie gramofony do lat 70. – zarys historyczny
- LISTY OD CZYTELNIKÓW – ODPOWIEDZI OD REDAKCJI
- TEST: Dynaudio Excite X34 – kolumny głośnikowe
- TEST: Quadral SIGNO AVANTGARDE 20 – kolumny głośnikowe
- TEST: Brinkmann BARDO + EMT-ti MC | Pi MC + EDISON – gramofon + wkładki gramofonowe + przedwzmacniacz gramofonowy
- TEST: Coctail Audio X30 + Usher S520 MkII + Vovox INITIO LS/INITIO Power - okablowanie i akcesoria – kompletny system audio
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 118 luty 2014

- • WSTĘPNIAK: Unboxing – kilka słów o boxach
- TEST: Tannoy MERCURY V1i – kolumny głośnikowe
- TEST: Trenner & Friedl PHAROAH – kolumny głośnikowe
- TEST: AbysSound ASX-1000 – wzmacniacz mocy
- TEST: PMC DB1 GOLD – kolumny głośnikowe
- TEST: Alluxity PRE + ONE - przedwzmacniacz + końcówka mocy
- TEST: Cambridge Audio AZUR 851D – przetwornik cyfrowo-analogowy
- FELIETON: Przychodzi facet… XIV
- TEST: Vermouth Audio BLACK CURSE + RED VELVET – interkonekt + kabel głośnikowy
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Pre-Audio BT-1301 – gramofon z ramieniem
- TEST: Teddy Pardo TeddyPre PR1 + TeddyAmp ST60 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: EMM Labs XDS1 V2 – odtwarzacz SACD
- TEST: Ayon Audio ORTHOS XS – wzmacniacz mocy
- TEST: JBL Studio Monitor 4429 – kolumny głośnikowe
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
No. 117 styczeń 2014

- • WSTĘPNIAK: BLACK FRIDAY | Records Store Day, czyli jak to się robi w Polsce
- TEST: Accuphase E-600 – wzmacniacz zintegrowany
- FELIETON: Przychodzi facet… XIII
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #92: Raaven Bava (dCS) w Krakowie
- TEST: Tellurium Q BLACK DIAMOND + BLACK POWER – interkonekt + kabel głośnikowy + kabel sieciowy (system)
- TEST: Block C250 + V250 – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- HYDE PARK: AdFontes – kilka myśli użytkownika
- TEST: Hegel SUPER – przetwornik/wzmacniacz słuchawkowy
- LISTY OD CZYTELNIKÓW
- TEST: Melodika BL40 – kolumny głośnikowe
- TEST: KBL Sound REFERENCE POWER DISTRIBUTOR + RED EYE – listwa sieciowa + kable sieciowe (system)
- TEST: Ardento SET 300B + DAC + ALTER 2 – wzmacniacz + DAC + kolumny
- NOWOŚCI ZE ŚWIATA AUDIO
- TEST: Ancient Audio MASTER STUDIO – kolumny aktywne
Kim jesteśmy? |
Współpracujemy |
Patronujemy |
Nasi autorzy publikują teksty w magazynach: „Enjoy the Music.com”, „Positive-Feedback.com”, „HiFiStatement.net” oraz „Hi-Fi Choice & Home Cinema. Edycja Polska”. "High Fidelity" jest miesięcznikiem poświęconym zagadnieniom wysokiej jakości dźwięku. Pismo ukazuje się nieprzerwanie od 1 maja 2004 roku. Do października 2008 roku nosiło tytuł "High Fidelity OnLine". W listopadzie 2008 roku zostało zarejestrowane pod nowym tytułem. |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity