Wyniki wyszukiwania:
- TEST: Dynaudio New Excite X38 – kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio Excite X34 – kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio Confidence C1 Platinum – kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONTOUR S1.4 LIMITED EDITION - kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONTOUR S 3.4 LE – kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio EMIT M30 – kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio EXCITE X44 – kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONTOUR 20 – kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio SPECIAL FORTY – kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONTOUR 30 | kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONFIDENCE 20 | kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONFIDENCE 30 | kolumny głośnikowe
- Dynaudio CONFIDENCE C1 – kolumny podstawkowe
- Dynaudio DM 2/6 – kolumny podstawkowe
- Dynaudio SPECIAL TWENTY FIVE SIGNATURE EDITION - kolumny podstawkowe
- ADL GT40+GT2-B + Dynaudio Focus 110A - przetwornik USB + kabel USB + kolumny aktywne
- Dynaudio FOCUS 260 – kolumny wolnostojące
- TEST: Dynaudio Focus 340 - kolumny podłogowe
- TEST: Dynaudio C1 SIGNATURE - kolumny z Danii
- TEST: Dynaudio CONFIDENCE 50 | kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio EMIT 50 ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Dynaudio CONTOUR LEGACY ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Dynaudio HERITAGE SPECIAL ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Buchardt Audio S300 MkII – kolumny głośnikowe
- TEST: DYNAUDIO Contour 20 Black Edition ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- TEST: Audiovector X3 Super – kolumny głośnikowe
- TEST: Bryston DAC-2 - przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Advance Acoustic KUBIK K11S – kolumny głośnikowe
- KTS, spotkanie #73: Acrolink Mexcel 7N-PC9100 vs 7N-PC9300
- Monitor Audio BRONZE BX6 – kolumny wolnostojące
- TEST: Audiomatus AS125 – wzmacniacz mocy
- TEST: YBA GENESIS PRE5A • GENESIS A6 | przedwzmacniacz • wzmacniacz mocy
- TEST: Funk Tonstudiotechnik LAP-2.V3 – przedwzmacniacz liniowy / wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Base POWER BASE HIGH END 6 LIMITED EDITION ⸜ listwa zasilająca AC
- TEST: BC Acoustique EX 888 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Dynavoice CLASSIC CL-26 ⸜ kolumny głośnikowe
- ZAPOWIEDŹ: Audio Show 2012 pt. 2
- KONKURS 10/10: Divine Acoustics - kilka słów o wygranej
- Okładka Roku 2009 - rozstrzygnięcie konkursu
- TEST: Dynavoice DEFINITION DM-6 | kolumny głośnikowe
- TEST Z OKŁADKI: Graham Audio CHARTWELL LS6/f | kolumny głośnikowe
- AUDIO SHOW 2011 - ZAPROSZENIE NA WYSTAWĘ
- TEST: Usher UA-50 50th ANNIVERSARY ⸜ kolumny głośnikowe • podstawkowe
- Monitor Audio Silver Rx2 – kolumny podstawkowe
- TEST: My Monitors MY5 | kolumny głośnikowe
- REPOTRAŻ | WYSTAWA: HIGH END 2019 – Monachium
- KTS #74: Acoustic Revive – platformy antywibracyjne
- KTS: Spotkanie #93 - Audiodesksysteme Gläß
- KTS #79: Dr Ningsheng Liu (Synergy HiFi/Create Audio) i lampy Ayon KT-88sx
- T+A elektroakustik E-Series CD Player + Power Plant Mk II – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- KONKURS 10/10 – WYNIKI
- TEST: Morel HÖGTALARE ⸜ głośnik Bluetooth
- REPORTAŻ: High End 2017 | Monachium – wystawa
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #113: dCS VIVALDI ONE | odtwarzacz Super Audio CD
- TEST: Buchardt S400 SIGNATURE ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Audioform ADVENTURE 50 | kolumny głośnikowe
- Krakowskie Towarzystwo Soniczne | Spotkanie #126: Korespondencyjnie
- TEST: Vienna Acoustics MOZART SE SIGNATURE ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- FELIETON: Accuphase A70 – wzmacniacz mocy w oczach użytkowników
- TEST: Raidho D1 – kolumny głośnikowe
- REPORTAŻ: Audio Show 2014 | cz. 2 – wystawa, Warszawa
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 148: SILTECH MASTER CROWN
- TEST: Epos K2 – kolumny głośnikowe
- TEST: Phonar VERITAS p6 NEXT | kolumny głośnikowe • wolnostojące
- FELIETON: Moja przygoda z hi-fi („Mówi: Czytelnik”)
- TEST: KBL Sound REFERENCE POWER DISTRIBUTOR + RED EYE – listwa sieciowa + kable sieciowe (system)
- Audionova Volcano/Lightspeed/Pure Connect Reference - kabel
sieciowy/interkonekt/zwory głośnikowe - KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 152: PRZEDWZMACNIACZ – „Tak” czy „Nie”?
- Krakowskie Towarzystwo Soniczne #80: Gerhard Hirt (Ayon Audio) i S-3
- TEST: Pylon Audio DIAMOND 28 – kolumny głośnikowe
- NAGRODA | BEST SOUND 2020: NAJLEPSZE PRODUKTY mijającego roku wg redakcji „HIGH FIDELITY”
- TEST: Revel PERFORMA 228Be | kolumny głośnikowe
- TEST Z OKŁADKI: Métronome Technologie KALISTA CD – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: AudioSolutions RHAPSODY 80 – kolumny głośnikowe
- KTS, spotkanie #75: Jaka częstotliwość próbkowania? Ile bitów?
- TEST: Audio Physic MIDEX 2 ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #97: Gabi van der Kley-Rijnveld i Edwin van der Kley w Krakowie
- TEST: Audio Replas cz. 1 • CPC-43ACP ⸜ pasywny filtr AC
- TEST: Audiovector R1 SIGNARURE | kolumny głośnikowe
- REPORTAŻ: High End 2015 – wystawa w Monachium
- Ayon Audio CD-2s – odtwarzacz Compact Disc
- TEST: Monitor Audio BRONZE 200 G6 | kolumny głośnikowe ♦ wolnostojące
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE | Spotkanie #119: FRAM (świątecznie)
- REPORTAŻ: Audio Show 2012
- TEST: Fyne Audio F500SP ⸜ kolumny głośnikowe
- Antelope Audio ZODIAC GOLD + VOLTIKUS – DAC/wzmacniacz słuchawkowy + zasilacz
- TEST: Pylon Audio RUBY 30 | kolumny głośnikowe
- TEST: SPEC RSA-V1 – wzmacniacz zintegrowany
- REPORTAŻ | WYSTAWA: AUDIO VIDEO SHOW PRAHA 2020 • patronat medialny: „High Fidelity”
- TEST: Polk Audio LSiM 703 – kolumny głośnikowe
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 140: Crystal Cable MONET, VAN GOGH, DA VINCI ⸜ kable zasilające AC
- Audio Show 2010 – zapowiedź
- Leben CS-660P – wzmacniacz mocy
- TEST: Audio Reveal HERCULES ⸜ przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: Audiovector SR 1 SIGNATURE – kolumny głośnikowe
- Krakowskie Towarzystwo Soniczne, spotkanie #82:
Paweł Skulimowski i jego Franc Audio Accessories - Marantz SC-11S1 + SM-11S1 – przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- German Physiks HRS 120 CARBON – kolumny wolnostojące
- TEST Z OKŁADKI: Aequo Audio ENSIS – kolumny głośnikowe
- Solphonique DWARF DIGITAL ACTIVE – aktywne kolumny podstawkowe
- TEST: Spendor A2 | kolumny głośnikowe
- TEST: Chartwell LS3/5a – kolumny głośnikowe
- FELIETON: Dirk Raeke i Transrotor ARTUS FMD w Krakowie
- TEST: Pylon Audio PEARL 20 | kolumny głośnikowe
- NAGRODY ROKU 2016 wg „High Fidelity”
- Fountek ALTITUDE 3500 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: I-O Data SOUNDGENIC HDL-RA4TB | odtwarzacz plików audio/dysk NAS
- TEST: ModWright KWA 150 SE – wzmacniacz mocy
- TEST: Cambridge Audio AZUR 651A – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Charles Martin VIOLIN | kolumny głośnikowe
- TEST: Pylon Audio SAPPHIRE 25 – kolumny głośnikowe
- TEST: Divine Acoustic ELECTRA2 – kolumny podłogowe
- ROZMOWA | THE EDITORS № 31: WOLFGANG KEMPER • HIFISTATEMENT.net
- REPORTAŻ: High End 2012, Monachium
- TEST: Soundsmith CARMEN – wkładka gramofonowa
- WYWIAD ⸜ seria „THE EDITORS” № 35: ANDRIJA ĆURKOVIĆ ⸜ „Hi-Fi Media” | CHORWACJA
- Harbeth P3ESR – kolumny podstawkowe
- FELIETON: Audio Show 2013 – kolumny głośnikowe
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 150!: XACT S-1 Evo ⸜ transport plików
- NAGRODY ROKU 2015 WG „HIGH FIDELITY”
- TEST: Estelon XA - kolumny z Estonii
- TEST: Accuphase A70 – wzmacniacz mocy
- NAGRODY ROKU 2012 MAGAZYNU ''HIGH FIDELITY''
- WYWIAD: TADEUSZ ŁUCZEJKO | Aquavoice
- TEST: Circle Labs P300 + 2 x M200 ⸜ przedwzmacniacz + wzmacniacze mocy (monobloki)
- REPORTAŻ | WYSTAWA: Audio Video Show PRAGUE 2018
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #127: Ancient Audio VINTAGE OSLO | aktywne kolumny głośnikowe
- NAGRODY ROKU 2011 – najlepsze produkty mijającego roku
- Nagrody Roku 2010
- TEST: RLS CALLISTO IV - kolumny
- FELIETON: III Plichtowskie Spotkanie Soniczne - DOCISKI PŁYT GRAMOFONOWYCH
- Sonus faber MINIMA VINTAGE – kolumny podstawkowe
- TEST: Chario AVIATOR AMELIA | kolumny głośnikowe
- TEST: Lipiński Sound L-50 ⸜ kolumny głośnikowe • aktywne
- TEST: przedwzmacniacz liniowy Octave JUBILEE PRE
- TEST: Soul Note SA300 + SC300 – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE: spotkanie #87, Sonus faber GUARNIERI EVOLUTION
- Pro Audio Bono ACRYL – platforma antywibracyjna
- TEST: Castle HOWARD S3 - kolumny podłogowe
- TEST: przedwzmacniacz liniowy ModWright LS 36.5
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie № 146: Aavik SD-880 i porównanie serwisów streamingowych – SPOTIFY, TIDAL, QOBUZ
- Audio Show 2009 – reportaż
- TEST: Fram MAXI 150 | kolumny głośnikowe (aktywne)
- TEST: Leben CS-1000P – wzmacniacz mocy
- TEST: Spendor A6R – kolumny głośnikowe
- TEST: Kaiser Acoustics CHIARA – kolumny głośnikowe
- TEST: Advance Acoustic X-i120 – wzmacniacz zintegrowany
- TEST: RT-Project DAC ONE | przetwornik cyfrowo-analogowy
- TEST: JAG TM - kolumny
- TEST: AudioSolutions RHAPSODY 60 - kolumny z Litwy
- TEST: Siltech ROYAL SIGNATURE SERIES DOUBLE CROWN EMPRESS + EMPEROR + RUBY
- TEST: Hegel H70 – wzmacniacz zintegrowany
- High End 2011, Monachium – wystawa, reportaż
- TEST: Lemon Audio MEZZOFORTE ⸜ kolumny głośnikowe | wolnostojące
- Audiomatus AS500 – wzmacniacz zintegrowany
- Canor CD-2 VR+ TP-106 VR+ – odtwarzacz CD + wzmacniacz zintegrowany
- TEST: Divine Acoustics ELECTRA GENERATION 3 – kolumny
- REPORTAŻ: High End 2013, Monachium – wystawa
- FELIETON: NAUTILUS - wizyta w domu pełnym cudów
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE: spotkanie #84, Kiedy taśma była bogiem (Master Tape Sound Lab)
- WYWIAD: Jeff Dorgay, "TONEAudio", wydawca
- WYSTAWA ⸜ reportaż: Audio Video Show 2023 ⸜ WARSZAWA • Polska
- TEST: Pylon Audio ZIRKON 20 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- JPLAY – odtwarzacz/program komputerowy
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie № 143: Estelon AURA ⸜ kolumny głośnikowe
- TEST: Gradient Helsinki 1.5 – kolumny
- TEST: Ancient Audio P-1 – wzmacniacz słuchawkowy/procesor
- TEST: Divine Acoustics PROXIMA v3 – kolumny głośnikowe
- TEST: Oyaide MTS-4e + TUNAMI GPX-R (x 5) - listwa + kable sieciowe
- FELIETON | MÓWI CZYTELNIK: Japońskie kino, muzyka klasyczna i Accuphase
- TEST: Erzetich Audio Perfidus - wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Accuphase E-260 (vs E-250) - wzmacniacz zintegrowany
- TECHNIKA: Od fonografu do gramofonu, czyli krótka historia sprzętu audio w XIX wieku
- TEST: Definitive Technology BP9080 – kolumny głośnikowe
- TEST: Avatar Audio Holophony Nr 2 III ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: Audiovector SR3 SUPER – kolumny głośnikowe
- TEST: Acuhorn GIOVANE85 - kolumny
- TEST: Phonia GRAVIS 400 ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE № 151: TAIKO Olympus Server XDMI
- REPORTAŻ: AUDIO VIDEO SHOW 2016 – wystawa | Warszawa
- TEST: Lym Audio LYM 1.0T + Arcam rLINK + Music Hall mmf-2.2LE - wzmacniacz + DAC + gramofon
- TEST: Avatar Audio HOLOPHONY MODEL DWA – kolumny głośnikowe
- KONKURS 10/10: Wyniki, cz. 2
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #95: Accuphase DG-58 | Jim S. Saito, Mark M. Suzuki, Tatsuki Tozuka, Kohei Nishigawa w Krakowie
- TEST: SFORZATO DSP-9EX ⸜ odtwarzacz plików audio
- TEST: Franco Serblin ACCORDO – kolumny podstawkowe
- NAGRODY ROKU 2018 wg „High Fidelity”
- REPORTAŻ: Audio Show 2013, Warszawa – wystawa
- TEST: Aries Cerat INCITO – przedwzmacniacz liniowy
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE #96: Ancient Audio P-3
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE, spotkanie #98: Roger Waters, AMUSED TO DEATH | REMASTER 2015
- TEST: Aurender X100L – odtwarzacz plików audio
- TEST: Bryston MINI-A - kolumny głośnikowe
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ⸜ spotkanie #132: SILTECH CLASSIC LEGEND, czyli Gabi van der Kley-Rijnveld i Edwin van der Kley w Krakowie (po raz kolejny)
- TEST: Sugden Audio LS21 – kolumny głośnikowe
- NAGRODY: 20 NA XX. Czyli dwadzieścia najważniejszych produktów w historii „High Fidelity” ⸜ cz. 2
- TEST: Laiv HP2A ⸜ przedwzmacniacz/wzmacniacz słuchawkowy
- TEST: Chord CPA-5000 REFERENCE + SPM 1400 MkII/x 2 | przedwzmacniacz + wzmacniacz mocy
- TEST: Gradient R-5 REVOLUTION ⸜ kolumny głośnikowe • podłogowe
- TEST: TAD CR1TX ⸜ kolumny głośnikowe
Numery archiwalne:
- Dynaudio FOCUS 140 No 22 February 2006
- Dynaudio FOCUS 140 No 22 luty 2006
- DYNAUDIO 52 SE I DENON Witam!
- PORADY DYNAUDIO FOCUS 140 Witam!
- NAGRODA ROKU DYNAUDIO SPECIAL TWENTY-FIVE No19 - LISTOPAD 2005
- LEGENDY CIĄG DALSZY DYNAUDIO AUDIENCE 52 SE
- KOLUMNY PODSTAWKOWE DYNAUDIO EXCITE X16 WOJCIECH PACUŁA
- 2004-08-17 "SPECIAL EDITION" DYNAUDIO
- KOLUMNY PODSTAWKOWE Kto rządzi na górze? DYNAUDIO SPECIAL TWENTY-FIVE WOJCIECH
- KOLUMNY PODSTAWKOWE
- SYSTEM System "zorientowany" WOJCIECH PACUŁA MENU: Wzmacniacz: Prima Luna TWO
- Witam!
- WYMIANA NAD370 NA CO? NOWEGO Kłaniam się!
- WIĘCEJ CIEPŁA W DŹWIĘKU! Witam!
- WIARYGODNOŚĆ - OPINIA Z USA Szanowny panie redaktorze!
- KABLE W SYSTEMIE MULTICHANNEL Witam i pozdrawiam!
- Marton vs Gryphon Witam Pana
- WZMACNIACZ MOCY ACOUSTIQUE QUALITY MONO 1 WOJCIECH PACUŁA
- POWER AMPLIFIER ACOUSTIQUE QUALITY MONO 1 WOJCIECH PACUŁA Translation: Krzysztof
- Linki D Dali Loudspeakers Daluso Danish Audio ConnecT (DACT) D
- KOLUMNY DO SYSTEMU ANCIENT AUDIO Szanowny Panie!
- Czy iść tą drogą? (jakie CD?) Witam! Sprawa jest jak
- WIARYGODNOŚĆ – GŁOS W SPRAWIE Szanowni Czytelnicy!
- ACCUPHASE DP-500 + A-30 BEZ PRZEDWZMACNIACZA? Panie Wojciechu !
- USHER+CONSONANCE 4 Witam serdecznie!
- PERFEKCJA W PUDEŁKU NA BUTY KOLUMNY PODSTAWKOWE TOTEM MODEL 1
- Witam!
- KOLUMNY DO CAMBRIDGE AUDIO 740 Szanowny Panie Redaktorze!
- Witam serdecznie!
- 2006-06-19 OGŁOSZENIA DROBNE
- NERO 125 I COPLAND?
- ZA OSTRE KOLUMNY? Witam serdecznie!
- ZESTAW DO JAZZU I KLASYKI Droga Redakcjo High Fidelity Online!
- PROŚBA O OPINIĘ W SPRAWIE KOLUMN II Witam!
- PRZETWORNIK D/A WEISS GAMBID SERIES DAC1-Mk2 Wojciech Pacuła
- CO W SYSTEMIE ZMIENIĆ NAJPIERW? Szanowny Panie Wojciechu!
- D/A CONVERTER WEISS GAMBID SERIES DAC1-Mk2 Wojciech Pacuła Translation: Krzysztof
- INTERKONEKT RCA świat w przewodach WIREWORLD ATLANTIS 5; ECLIPSE 5;
- KOLUMNY PODSTAWKOWE Wstęgowe sny o potędze RUBICON R-63S WOJCIECH PACUŁA
- DAC Audionemesis? Panie Wojtku!
- WZMACNIACZ ZINTEGROWANY Diabelska alternatywa GRYPHON DIABLO WOJCIECH PACUŁA
- Co poprawić w swoim systemie? Cześć!
- JAKA ELEKTRONIKA ZA 20 000 ZŁ? Szanowny Panie Wojciechu!
- KILKA PYTAŃ Witam
- KRAKOWSKIE TOWARZYSTWO SONICZNE ZAPRASZA: SONUS contra SONUS SONUS FABER Minima
- NAGRODY ROKU 2005 REDAKCJA
- ZINTEGROWANY WZMACNIACZ HYBRYDOWY PATHOS CLASSIC ONE
- MM DLA WYCZYNOWCÓW PZEDWZMACNIACZ GRAMOFONOWY JJ283
- SOUND&LINE CENTURION
- STANDMOUNT LOUDSPEAKERS MARKER-AUDIO KASSIOPEIA WOJCIECH PACUŁA Translation: Krzysztof Kalinkowski
- MOJE PIERWSZE POWAŻNE STEREO Szanowny Panie Wojciechu!
- Konsultacja Witam!
- KANON Kolumny wolnostojące REVOLVER RW45
- AWARDS OF THE YEAR 2006
- KOLUMNY PODSTAWKOWE MARKER-AUDIO KASSIOPEIA WOJCIECH PACUŁA
- [STRONA]
- KOLUMNY WOLNOSTOJĄCE Piękno oswojone SONUS FABER CONCERTO DOMUS WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY PODSTAWKOWE HARPIA ACOUSTICS DIANA WOJCIECH PACUŁA DYSTRYBUCJA
- NAGRODY ROKU 2006
- KOLUMNY WOLNOSTOJĄCE TRIANGLE ALTEA Esw WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY PODSTAWKOWE Revolucji nie będzie REVOLVER RW33 WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY WOLNOSTOJĄCE STUDIO 16 HERTZ XENTIA WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY AKTYWNE
- SYSTEM DLA POCZĄTKUJĄCYCH II Witam!
- KOLUMNY WOLNOSTOJĄCE HARPIA ACOUSTICS MARCUS WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY WOLNOSTOJĄCE SOUND&LINE GUARDIAN WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY WOLNOSTOJĄCE WYRÓŻNIENIE MIESIĄCA HARPIA ACOUSTICS NICOLO WOJCIECH PACUŁA
- FLOORSTANDING LOUDSPEAKERS HARPIA ACOUSTICS MARCUS WOJCIECH PACUŁA
- Premiera WYRÓŻNIENIE MIESIĄCA WZMACNIACZ ZINTEGROWANY LINEAR AUDIO RESEARCH AI-45 MkII
- KOLUMNY PODŁOGOWE XAVIAN GIULIA WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY PODŁOGOWE PENAUDIO ALBA WOJCIECH PACUŁA WYRÓŻNIENIE MIESIĄCA DYSTRYBUTOR
- KOLUMNY PODSTAWKOWE
- KOLUMNY PODSTAWKOWE
- LAMPOWY WZMACNIACZ ZINTEGROWANY EDGAR TP 101 MkII
- Wzmacniacz + tuner + kolumny 10 kzł Szanowny Panie Wojciechu!
- KOLUMNY PODŁOGOWE
- Dobre czasy dla audiofili DARED VP-300B
- ODTWARZACZ CD MERIDIAN G06 WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY PODSTAWKOWE
- Odtwarzacz DVD/SACD: PHILIPS DVP 9000 Wzmacniacz zintegrowany: NAD C320BEE Kolumny:
- KOLUMNY PODSTAWKOWE SOUND&LINE ENIGMA MINI Wojciech Pacuła
- INTEGRATED AMPLIFIER LUXMAN L-550A II WOJCIECH PACUŁA Translation: Krzysztof Kalinkowski
- REPORTAŻ HIGH END 2007 MONACHIUM TEKST I ZDJĘCIA: WOJCIECH PACUŁA
- WZMACNIACZ ZINTEGROWANY LUXMAN L-550A II WOJCIECH PACUŁA
- NA GRAnicy studia i domu Przetwornik C/A NAGRA DAC
- System for mature listeners WOJCIECH PACUŁA Translation: Krzysztof Kalinkowski
- REPORTAGE HIGH END 2007 MUNICH WOJCIECH PACUŁA Translation: Krzysztof Kalinkowski
- SYSTEM DLA DOJRZAŁYCH WOJCIECH PACUŁA
- LOUDSPEAKERS AVANTGARDE ACOUSTIC UNO PICCO WOJCIECH PACUŁA
- KOLUMNY WOLNOSTOJĄCE AVANTGARDE ACOUSTIC UNO PICCO WOJCIECH PACUŁA
- INTEGRATED AMPLIFIER KR AUDIO VA350i Srajan Ebaen
- PŁYTA CD/PŁYTA SACD Wojna światów DIRE STRAITS "BROTHERS IN ARMS"

strona główna | muzyka | listy/porady | nowości | hyde park | archiwum | kontakt | kts
© 2009 HighFidelity, design by PikselStudio,
serwisy internetowe: indecity