pl | en

Krakowskie Towarzystwo Soniczne | spotkanie № 146

SERWISY STREAMINGOWE: Spotify, Tidal i Qobuz

Przy okazji odsłuchu odtwarzacza plików Aavik SD-880

Serwisy streamingowe obiecują użytkownikom, dostęp do plików niemalże wprost ze studia masteringowego. Teoretycznie więc grana za ich pośrednictwem muzyka powinna brzmieć tak samo. Tak nie jest. Dlaczego? I, co ważniejsze, który serwis „brzmi” najlepiej?

19 kwietnia 2024
KRAKÓW ⸜ Polska


czytaj więcej ››
242 Czerwiec 2024

Krakowskie Towarzystwo Soniczne

Krakowskie Towarzystwo soniczne to nieformalna grupa melomanów, audiofilów, przyjaciół, spotkająca się po to, aby nauczyć się czegoś nowego o produktach audio, płytach, muzyce itp. Sprawozdania z tych spotkań zamieszczane są na łamach magazynu „High Fidelity”. Pomysł na KTS narodził się w roku 2005 w głowie Wojciecha Pacuły, założyciela i redaktora naczelnego „High Fidelity”. Od samego początku spotkania te miały mu pomóc w ocenianiu szczególnie ciekawych aspektów dźwięku, i w popularyzowaniu najciekawszych firm, produktów itp.

Odsłuchy mają miejsce w domach członków, dlatego też ilość uczestników jest limitowana i zależna od Gospodarzy, odpowiedzialnych za poszczególne spotkania.

Oprócz ludzi z KTS-u pojawiają się na nich również szczególnie ciekawi goście zza granicy, żeby wspomnieć chociażby Johna Tu (Kingston Technology), Kazuo Kiuchi (Reimyo, Harmonix itd.), Gerhard Hirt (Ayon Audio), czy Srajan Ebaen (6moons.com). Spotkania mają charakter nieformalny, jednak wyniki odsłuchów są jak najbardziej wiążące i miarodajne.

Odsłuchy organizowane są z zachowaniem odpowiednich metodologii, najbardziej pasujących do danego typu produktu. Wszystkie relacje z poprzednich spotkań można znaleźć poniżej, a także w archiwum „High Fidelity”.