FRANCESCO GEMINIANI
Sonates Pour Violoncelle


Program:
1. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°3 En Do Majeur : Andante
2. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°3 En Do Majeur : Allegro
3. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°3 En Do Majeur : Affettuoso
4. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°3 En Do Majeur : Allegro
5. Sonate Pour Violon & Basse Continue N°9 En La Mineur : Vivace
6. Sonate Pour Violon & Basse Continue N°9 En La Mineur : Affettuoso
7. Sonate Pour Violon & Basse Continue N°9 En La Mineur : Allegro
8. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°2 En Ré Mineur : Andante
9. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°2 En Ré Mineur : Presto
10. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°2 En Ré Mineur : Adagio
11. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°2 En Ré Mineur : Allegro
12. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°1 En La Majeur : Andante
13. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°1 En La Majeur : Allegro
14. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°1 En La Majeur : Andante
15. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°1 En La Majeur : Allegro
16. Tendrement
17. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°5 En Fa Majeur : Adagio
18. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°5 En Fa Majeur : Allegro Moderato
19. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°5 En Fa Majeur : Adagio
20. Sonate Pour Violoncelle & Basse Continue N°5 En Fa Majeur : Allegro

Wykonawcy:
Bruno Coscet
Luca Pianca & Les Basses Réunies

Wydawca: Alpha 123
Szczegóły: digipak z książeczką
Data wydania: 10 kwietnia 2008

Inżynier dźwięku: Alessandra Galleron
Miejsce nagrania: kościół St. Peter, Eglise de Pampigy, Szwajcaria

Format: CD


JAKOŚĆ DŹWIĘKU: 8-9/10

Alia Vox ma rozpoznawalny „sound”. To rozdzielcze, pełne granie z dobrze zarysowaną sceną dźwiękową. Ta realizacja jest bardzo podobna, chociaż instrumenty ustawione są dalej niż zazwyczaj. Całość jest nieco ciemniejsza, niż np. na płycie Sonate Da Camera Antonio Vivaldiego (Glossa GCD 921203, 2 x CD). Rozdzielczość jest jednak bardzo dobra i ma się poczucie głębokiej przestrzeni. Ładnie odzywa się w Sonacie XI klawesyn – bez najeżdżania nań „soczewką”, ale i bez stłumienia. Być może wolałbym nieco bardziej intymny niż tutaj przekaz całości, ale w ramach założonej estetyki efekt jest bardzo dobry.



PŁYTY PROSTO Z JAPONII

CDJapan



POWRÓT DO STRONY GŁÓWNEJ


© Copyright HIGH Fidelity 2008, Created by B